نقد کتاب

برگزاری نشست نقد و بررسی کتاب «اخلاق و سیاست»

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۰۸:۱۶ کد : ۲۱۷۱۲ اخبار روز رویدادها
تعداد بازدید:۱۷۲
برگزاری نشست نقد و بررسی کتاب «اخلاق و سیاست»

نشست نقد و بررسی کتاب «اخلاق و سیاست» در تاریخ 25 اردیبهشت 1402 با حضور مؤلف محترم کتاب جناب آقای دکتر علی عابدی رنانی (عضو هیات علمی پژوهشکدۀ فرهنگ و ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی) و ناقدان محترم آقایان دکتر ابراهیم برزگر (استاد دانشگاه علامه طباطبائی) و دکتر سیدمحمدعلی تقوی (دانشیار دانشگاه علامه طباطبائی) در محل دانشکدۀ علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد. این جلسه هم‌زمان به صورت مجازی نیز پخش گردید.

در این جلسه ابتدا جناب آقای دکتر عابدی رنانی شرح مختصری از کتاب ارائه نموده و اظهار داشتند این کتاب به‌عنوان منبع درسی برای واحدی با همین نام در رشتۀ علوم سیاسی نگاشته شده است. سپس آقایان دکتر برزگر و دکتر تقوی به نقدوبررسی کتاب پرداختند و نقطه‌نظرات خود را بیان کردند. سپس آقای دکتر عابدی توضیحاتی را در پاسخ به مباحث مطرح شده ارائه نمودند. همچنین جناب آقای دکتر قاسم صافی (از اساتید بازنشسته زبان و ادبیات فارسی) طی سخنانی به اهمیت ارتباط اخلاق و سیاست در عصر کنونی پرداختند.

نشست فوق‌الذکر به‌همت پژوهشکدۀ فرهنگ و ارتباطات، دانشگاه علامه طباطبائی و همچنین با همکاری اتحادیۀ انجمن‎‎های علمی-دانشجویی علوم سیاسی برگزار شد.


نظر شما :