تودیع و معارفه ریاست پژوهشکده فرهنگ و ارتباطات

تودیع و معارفه

۲۳ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۷ کد : ۱۷۱۶۳ اخبار روز
تعداد بازدید:۶۰۵
تودیع و معارفه

     به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر معتمدی رئیس دانشگاه علامه طباطبائی، در این آیین ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی و قدردانی از فعالیت ها و تلاش های مدیر پیشین و قبول مسئولیت مدیر جدید، گفت: دانشگاه ها مجموعه آموزشی-پرورشی و تعلیم وتربیتی هستند ولی علاوه بر دانشگاه‌ها، عناصر بیرون از دانشگاه هم در تعلیم و تربیت نسل موثر هستند تا انسان های سرآمد، علاقه مند به نظام و توانمند پرورش دهند.
وی تاکید کرد: توجه به پژوهش و پژوهشکده ها، بین المللی سازی و دقت در گزینش انسان های متعهد و متخصص می تواند به رشد و ارتقا هر چه بیشتر دانشگاه کمک کند. امیدوارم با پشتیبانی و تلاش‌های مدیران قبلی که منشاء خدمات بودند و اکنون با همت و تلاش مدیران جدید، برنامه های راهبردی و چشم انداز دانشگاه در افق 1405 به خوبی پیش برود و دانشگاه علامه طباطبائی به عنوان دانشگاه سرآمد در حوزه های آموزش، پژوهش و بین‌الملل در جامعه تاثیرگذار باشد.
دکتر آرمین امیر رئیس پیشین پژوهشکده فرهنگ و ارتباطات در بخش دیگری از این جلسه به ارائه گزارشی از عملکرد پژوهشکده پرداخت و بیان کرد: پژوهشکده فرهنگ و ارتباطات یک پژوهشکده قدیمی است و ساختار بسیار سنگینی نسبت پژوهشکده‌های دانشگاه‌های دیگر دارد. ما باید به دنبال پژوهشکده های نسل جدید باشیم و با تامین هزینه و استقلال پژوهشکده بتوانیم هر چه بیشتر در مسیر موفقیت بیشتر گام برداریم.
دکتر محمد امین زارعی سرپرست جدید پژوهشکده فرهنگ و ارتباطات با تبریک ایام دهه فجر، گفت: دانشگاه در جمهوری اسلامی آنگونه که شایسته است در خدمت حل مسائل نظام نیست. پژوهشکده ها می توانند حلقه ارتباطی خوبی برای این خدمت رسانی باشند. پژوهشکده ها می‌توانند از ظرفیت دانشجویی و توانایی استادان و دانشجویان در این حوزه استفاده کند در انجام وظیفه برای اینکه پژوهشکده بتواند کار را انجام دهد نیاز به استقلال و منابع مالی مختص به خود تر است.


نظر شما :